Tiada lagi muka buku

Hohoi!






'Tiada lagi muka buku?'. Mark Zuckerberg dah resigned ke? Ramai orang dah complain pasal timeline tu ke, so dia tutup? 

Sudah2! Takde kena mengena dengan hidup yang mati pun. Takde kaitan semua tu. Nak bagitau, tahun depan mungkin tiada FACEBOOK lagi bagi aku :'( . Start bulan satu, maybe nak resign guna fb kejap. Tapi bukan nak delete lah. Tak sampai ati. Mayb seminggu sekali je kot online. Tapi mungkin akan terON9 jugak! Jangan salahkan aku. Noti terus masuk dalam phone. Bila ada wi-fi dia auto! Bhah, nothing to do. Kena face to book not facebook. 

Kalau cikgu tanya, 'murid-2 cuti sekolah baca buku tak?
Murid: Baca cikgu! Muka buku :P

Blog pun mungkin jarang update. Tapi kalau ada exam, update lah kot. Excited kata ko.... Hahaha. Sebab sekarang pun parents aku marah asyik on9 je, 'nak peksa oi'. Aku jawab 'ok2'. Senang kan jawapan aku? Cuti ni seriously aku nak on9 puas-2. Sampai bila aku nak puas pun aku tak tau :P . Memang mak bapak tengok anak dia dok main je mana tak risau :(

Nanti kang semua orang terkejut dengan perubahan drastik aku, susah pulak. Coii! Hahaha. Azam nak kasi orang bangga. Abang aku pun dah masuk balik, takde siapa layan aku. So penemannya BUKU. Kalau tak masing-2 kecoh. Uuu~

jadikan lah buku peneman anda ;)


#kbai

Tiada ulasan: