Hotsetaap!

Hohoi,


Hari ni aku ada cerita hot gila gempak panas tebaboom nak bagitau! Haha, over pulak. Mungkin bagi aku hotsetaap lah cerita ni.


Petang tadi aku pergi Tesco, Kajang. Niat nak beli kain untuk baju sekolah kan. Bila nak balik tu, sorang mamat hulur2 kupon kat mak aku lepastu kat bapak aku. Aku pikir kupon apa jadahnya lah. Dia kata kedai ni baru bukak bla bla bla. Malas nak cerita pasal tu hihi. Lepastu dia suruh kitaorang duduk kat tempat dia berkupon tu lah. Aik? Macam pelik bunyi hahaha. Dia suruh isi kupon tu lepastu dapat lah mug sorang satu. Tapi, aku tak dapat :(


Tapi, tapi sebelum tu aku nampak abang ni segak giler, maksudnya handsome giler mak oi lah. Haha, aku pikir dia jaga kedai sebelah. Duduk kat kerusi tu, tiba2 mak aku cakap2, sorang abang lain pulak tegur. Aku pandang. Wow :O orang ketiga handsome arini yang aku nampak! Senyum sorang2 aku :D *jatuhkerusi. #ktipu.


Abang yang dok cite2 pasal barang kupon benda semua tu, okay jugak :3 . Suka tengok kesan lipan dia kat tangan. Ok, takde keje. Mak aku dapat kupon semua, bukak2 dapat barang. Excited semua segala bagai padahal kena beli barang jugak. Cerita ni toksah amik tau :P


Tiba2 abang yang ingat jaga kedai sebelah pun dok mai situ. Rupanya direct selling jugak -,- ohsemmm! Lepastu keluar lah sorang2 kawan2 dia yang nsem, semua nsem nokks. Dah la semua pakai kemeja lipat tangan, seluar slack, putih :)


Tengok kat pamplet tu ada tulis no tel abang yang dok cerita tu. Uishh, haha. Nama Z**. Btw semua layan baik gila ngan parents aku. Bila abang tu dok cerita2, aku pergi usha kawan dia kat sebelah layan customer layan. *kgedik. Aku adore mamat yang berdiri tu je. Haha. Bila abang sorang ni muka cam cina sikit, rasa macam pandang aku, aku pandang dia balik. Aku tau sebenarnya dia tak pandang...kot -.-


Lepastu ada adegan tak puas ati kat situ, mak ayah blah aku ngan blurnye bangun blah. Tak sempat renung sorang2 buat kali terakhir. HAHAHA! Bila jumpa kat depan tesco masa aku kat kaunter, aku pandang je sikit2. Malu takut dia perasan lebih. Hoho. Bila dah nak balik, abang yang cerita tadi cakap 'bye' kat mak ngan ayah aku. Aku weh?! Haha, aku jawab bye kau dalam hati walaupun takde kena mengena :P Tapi, tapi dia ada cakap JUMPA LAGI. Ye2, InsyaAllah kita JUMPA LAGI. AKAN! dengan kawan2 sekali yew. 


Kalau boleh, dalam adegan itu tadi aku nak:


#amik gambar ngan sorang2 (pikir artis ke? tapi kalah lah jugak Aaron Aziz :p)
#mintak no phone sorang2 (macam dia nak bagi)
#cakap hye ngan bye :)


*ini adalah cerita aku, haha. aku dah buat karangan ni. tapi ayat dia best. laju je aku taip masa ni. semua orang ada perasaan kat someone k. I adore uolls (6 ohsemm).

2 ulasan:

Nur Amirah berkata...

yeah.. semua org ade perasaan kt someone.. :)

IntanQila berkata...

tapi ni dah berlebih perasan. bukan perasaan hahaha :D