Tangan malang!

Hohoi!


Firstly nak cakap tangan aku seriously malang gila pegang phone. Nak-2 phone baru sekarang. Abang aku beli phone baru, aku pakai phone dia yang baru 3 bulan. Belum hape-2 speaker dah rosak! XD biadap betul. Dah lah tak abis bayar ag. Tettt --' .

And sekarang, baru je tadi. Masa aku nak charge phone, 'apahal longgar semacam je ni'. Charger tu tercabut-2. Padahal baru beberapa minggu keluar kilang, maksudnya repair HAHA. Abang aku perasan, pastu aku kena bahan lagi. Asdfghjkl. Diammah!

Ada satu cerita nak kongsi, aritu speaker aku tak bunyi lagi sebab jatuh kat lantai. Aku cuak gila nak mati. 'Macam mana ni, baru je repair aritu'. Aku hentak balik phone tu kat lantai, MUAHAHA!! Nasib aku hentak, kalau aku baling macam mana? Siapa nak tanggung? Haha. Lepastu phone tu berbunyi balik, lega je.

Sekarang ni apa cerita, charger pulak bikin s***. Longgar pun longgar lah janji boleh hidup phone tu.

*aku ganas and careless. kbai.

Tiada ulasan: