Kaki Lenguh

Hohoi!


K, pagi tadi aku dengan parents aku pergi TAR. Tengku Abdul Rahman. Mesti semua orang tau ada apa kat situ. Yes! Tudung-2 dengan kain-2. Seperti biasa aku excited nak pergi situ. Dari awal aku dah set mind nak beli apa and keler apa shawl-2 tu. Muahehehe. Memang bawa duit bajet-2 letuww.

Dari satu kedai ke satu kedai jengah, takde yang berkenan. Berkenan tu ada tapi harga tak sepatutnya. Cari kedai yang aku pergi aritu, murah gila. Time-2 tu lah tak jumpnya -,- . Ayah aku dah muncung 7 inch nak tak nak aku masuk je lah satu kedai ni. Kedai ni lebih kurang dengan aritu punya. Murah gila-2 nak mati! Orang ramai gila, kedai besaq gila! Aku terus pergi bahagian shawl, tengok harga pergh-2 murah. Aku tengok mana yang berkenan sampai kais-2 sampai bawah bakul tu. Tush, tush *bunyi baling shawl. Hahaha. Mak aku cakap mana yang cantik tu letak je dalam bakul tu. Jalan-2 ag mana yang rasa cantik, aku sumbat je dalam bakul tu. Ada 6 jugak ahh. Lepastu barulah buat decision. Last-2 aku beli 4 shawl 1 syria. Ok la tu. Kain dia sumpah best.

Fyi, kaki aku sakit malam tu sebelum aku pergi TAR. Sampai sana, mula-2 lenguh. Sebab nak jugak nak jugak jalan lah. Lepas dah jumpa apa yang aku nak okay sikitlah kaki tu. Masuk kereta, MasyaAllah tak leh gerak abis. Cramp!

Dari situ lah terdetik niat murni nak berbisness. Haha, okay tak? Aku akan post gambar-2 kat sini. So, sesiapa yang nak emel aku. Nanti aku pos lah. Korang setuju tak? :D


*gambar shawl yang aku beli tadi
                                         pashmina: 3tone (hijau, pink, hitam)
                                          pashmina: 3tone (biru cair, putih, biru)
                                  pashmina satin: 3tone (hijau-2 hitam)
                                        pashmina: 3tone (coklat-2 peach)


I hope you guys would like it ^^
kbai.

Tiada ulasan: