Happy April

Assalammualaikum, hari ni nak cerita tentang keterujaan. April is very nice to me. Awal2 bulan dah buat aku happy sangat. Hope macam tu hingga akhir tahun. Lagipun pernah ke nampak aku tulis kesedihan dan kegeraman kat sini? Ada lah 1-2 kan. Tak banyak lah.


Ok back to the topic. Semalam 4/4/12 telah berlangsungnya pertandingan kawad. Acehh --' Semua hebat2 belako terutamanya Pandu Puteri lah hehheh. Seriously lah budak2 tu sanggup nak masuk tau even sikit. Tu terbaekk ok :) aku sendiri pun taknak masuk. Serikkk hok alohh.


Then aku dengan my classmates tengok depan kelas je. Tiba2 aku nampak Imran bawak kerusi kat koridor tu. Dah kenapa lol. Lepastu aku macam 'Eh'. Aku pun masuk kelas ambik kerusi :DD tak segankan aku haha. Kitaorang tunggu lama kat koridor tu, bosan giler. Eh tiba2 tak bosan dah. Masa tu aku dah start jadi gila. Lagi2 nampak Nazreil, Faris main pepsi cola dengan Arif, Put semua. Aku dah macam gelak nak gila tau. Melayang layang semua lompat. Excited pijak kaki orang haha.


Lepastu aku asyik kulur kilir masuk kelas. Ceh mentang2 kelas belakang je. Aku gelak macam nak mati kat situ. Aku siap tercangkung-cangkung and menyorok belakang dinding. Seriously aku tak boleh tengok orang yang ketawa over sangat.

Tiada ulasan: