Bahaya contact lens

Aku tah berapa jam menghadap komputer setiap hari, aku pon tak tau. Lama2 power spec aku pon meningkat. Takut doh.

Bukan ape la, Wi-Fi trang tang tang ade depan mata. memang tak ah aku nak lepaskan peluang. Daripada melambungkan bil tenet aku. Baik la amik peluang keemasan ni. HAHAH! Kadang2 aku pon tak tau nak bukak ape, aku biar je tenet terbukak. Memang jahat la aku nie XD. Ko tutup, aku tutup. Kan senang?

Nak tu memang la nak kot pakai contact lens, tapi lain macam je aku tengok. Ada la sekali tu, memang dah dekat2 nak beli lah benda tu. Buat la kaji selidik, search punya search. Utube segala bagai. Ni siap dah tengok kat jualan online tu, memang cantik kot. Tiba2 dapat tau lens tu boleh jadi buta kalau tak jaga and pakai betul2. Pakai pulak macam nak tercocok je bijik mata tu, nak keluarkan pulak macam nak korek je bijik mata tu. Yela, dah pakai cantik2, tiba2 pakai spec, macam tak cantik la pulak kan.



*ape kene mengena tah ngan tajuk nie

Tiada ulasan: