Sinar sabtu dan kelas tambahan

Assalammualaikum,


Haa, tajuk macam best kan. Bagi siapa yang dah habis sekolah tu mesti gelak bila baca tajuk ni. I know korang dah bebas. But i will someday :) kita kena ambil pengalaman then nanti kita akan ingat bila-2. Tapi ni bukan nak cerita pasal pengalaman, form 5 pun nanti ada k.


Kelmarin, hari rabu tu. Kami dikejutkan dengan note kat papan putih dan 3 kertas kat atas meja guru. Masa tu, aku blur gila. 'Hah? Dah start eh? Minggu ni la?'. Nampak tak excited di situ? Harhar. Then cikgu yang uruskan form 3 masuk kelas kitaorang. Dia memang explain panjang lebar. Aku memang suka sangat orang ingatkan pasal PMR ni sebab aku memang leka seriously.


Then kami bersemangat nak pergi sabtu ni. Macam best kata kami. Masa tu cikgu cakap boleh pakai baju sukan tau. Then tiba-2 pagi tadi pengumuman secara umum, kata WAJIB pakai baju sekolah. And kami macam ohhh fishh! Abis nak spray kayu esok acane. Tak macam pekerja pasar ke?


Next week, minggu depan ada kelas tambahan sekali. Memandangkan aku tak tusyen, ia sangat bagus buat awal-2. 1 hari 1 subjek. Memang penatkan, but i will try. Kesian kat budak tusyen, petang ada kelas, malam tusyen, bila nak buat homework. Esok pagi pinjam kawan kan -.- And and nasib aku tak dapat cikgu baru tu, kalau tak memang aku keluar kelas seriously. Gangster tak? Takde la, act dia tak macam mengajar pun :p


*kbai. i hope i can catch up that class