Funniest day! HAHAHA

Assalammualaikum, seriously nak bagitau hari ni aku paling toing2 lah. Nak tahu kenapa?

1)   Pagi2 tu aku pergi satu tempat 'stalk' IC dua orang ni kat hmm adalah :p kang semua berebut stalk jugak kan haha. Act sebab nak tahu diaorang punya kedudukan dalam aliran. Sama ada aku bet diaorang atau duduk sebelah ke kan hahaha sebab mereka ni budak2 genius. Amira dapat no 25 then sorang tu 24, yang sorang lagi 28. Suka betul Amira bila tau dia diapit. OMG! Hahaha. Then aku terdiam di situ. Watlek.

2)  Aku ngan Sakinah menyanyi depan cikgu Norzima. pastu cikgu cakap 'nyanyilaa. nanti hujan.' last last memang betul hujan. hahaha

3)   Sakinah panggil cikgu Aidzawati dengan gaya Cikgu Mad. 

4)   Masa cikgu tengah cakap pasal rokok2 ni, tiba2 Putra menyelit 'tu lah tibai je bapak saya tu'. Weh..aku gelak kot. Then Aswat tak habis2 salah baca. Mengelegak jadi mengalak lol.

5)   Aku ngan Maryam gelak2 masa Donovan baca teks dalam buku Twitter. Habis keluar semua slang Sarawak dia haha. Hilang kejantanan dia haha k. Bayangkan lah dia cakap paru2 version sarawak.

6)   Ammar and Naufal buat presentation agama. Then Ammar dengan over confident + muka tak bersalah cakap 'burung ABRAHAH'. Kitaorang sekelas terus gelak. Masa tu aku tak henti2 gelak. Bahu tak habis2 terhenjut, kepala dah hantuk2 kat meja. Then tiba2 sambung ayat yang meng'weird'kan dengan qalqalah yang tebal mengatakan 'kita mestilah BERTAUBATTT!'. HAHAHAHAH! Aku angkat kepala masa tu terus AMBOIIIHH. Sakinah cakap suara aku paling kuat masa tu. Gelak je aku masa agama tu.......ilmu habis terbang. Lagi satu, Afham cakap 'sama ada dapat masuk syurga atau pahala'. Terburai perut.

Lawak ke der? Tak? Ok.

Tiada ulasan: