Kelakar

Asslammualaikum,


Hari ni pagi-2 tiba-2 cikgu cakap exam ditunda pada hari jumaat. Tapi esok still ada lagi. Cuma subjek tu la. Nasib baik. Dapat aku study agama penuh kekhusyukan. Mwahaha. Then, hari ni digantikan dengan bengkel SEJARAH bersama berita harian! Wawawa, masa cikgu cakap sejarah je, aku terus 'wewewewe'. K, sewel.


Bengkel tu start punya lambat, kitaorang dah tunggu dah dekat sejam. Ok, faham. Then kat depan tu budak-2 hot duduk. Uishhh. Hahahaha! Belajar, belajar!


Bila pensyarah tu masuk je dia cite-2 bla bla bla pasal sejarah la. Tiba-2 satu part tu dia buat lawak sampai ke sudah. Tercirit-cirit aku gelak. Melampau -,- . Ada ke dia kata Zaman Paleolitik tu zaman bodoh gila bab! . Haha, aku bagi contoh je, jangan condemn aku pulak k. Sumpah lawak nih! Lelaki jangan cakap lah, paling kuat gelaknya every moment. Bila dia berhenti lawak, aku terhenjut-henjut lagi. Tiba-2 budak laki tu gelak bila orang senyap. Amboi, sukanya~ Ahaha.


#kbai. sejarah is simple, kena faham konsep je. and tak semestinya sejarah kena serius. love sejarah! :)

Tiada ulasan: